Menu
Your Cart

Często Zadawane Pytania

1. W jakich godzinach pracuje obsługa sklepu?
Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00. W godzinach 9:00 do 19:00 działa nasz numer telefonu 500 088 797.
2. Czy jest możliwość złożenia zamówienia innego niż internetowe ?
Tak, zamówienie możemy przyjąć telefonicznie oraz poprzez email. W każdym z tych przypadków stosujemy formę płatności "za pobraniem" lub przedpłata na konto.
Abyśmy mogli przyjąć zamówienie potrzebujemy następujących informacji:

- imię i nazwisko adresata
- dokładny adres wraz z kodem pocztowym
- numer telefonu do kontaktu z kurierem
- nazwę produktu oraz zamawianą ilość produktów
- adres email (jeżeli jest dostępny, do przesłania potwierdzenia przyjęcia zamówienia i numeru listu nadawczego)
- opcjonalnie jeżeli klient życzy sobie FV: dane do FV w tym poprawny numer NIP

Przygotuj te informacje, przed kontaktem z naszą firmą, lub prześlij do nas zamówienie na adres email: bok@obashop.pl
3. Czy towar mogę odebrać osobiście ?
Jest możliwość odbioru osobistego. Wystarczy się umówić z nami wcześniej telefonicznie bądź mailowo.
4. Czy towar dostępny jest od "ręki" ?
Tak, jednak w wyjątkowych sytuacjach na karcie produktu pojawia się informacja o przybliżonej dacie realizacji wysyłki,
lub informacja, że towar dostępny jest na zamówienie (w takiej sytuacji Klient zawsze otrzyma informację o konkretnej dacie dostępności towarów).
Zawsze jest to wyraźnie zaznaczone.
5. Czy mogę zwrócić zakupiony towar ?
Tak. Szczegóły dotyczące odstąpienia od umowy znajdą Państwo na stronie w zakładce REGULAMIN
6. Jaki jest czas realizacji zamówienia ?
Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu zaksięgowania wpłaty lub otrzymania informacji o wybraniu formy płatności za pobraniem i wynosi od 1 do 3 dni roboczych
(od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy).
W przypadku zamówienia towarów niedostępnych (pod zamówienie) czas realizacji odpowiednio się wydłuża.
Zamówienia są dostarczane przez firmy Inpost (kurier oraz paczkomaty) lub GLS.
7. Czy kurier zadzwoni i przywiezie paczkę o konkretnej godzinie ?
Kurier posiada numer telefonu, ale nie ma obowiązku zadzwonić do adresata.
Godzinę dostarczenia przesyłki wybiera kurier. W przypadku chęci zmiany daty i/lub godziny doręczenia przesyłki należy się skontaktować bezpośrednio z firmą kurierską.
8. Co mam zrobić w sytuacji gdyby przesyłka dodarła do mnie niekompletna lub uszkodzona ?
Na szczęście takie sytuacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każda paczka wychodząca z naszego sklepu internetowego jest ubezpieczona.
Ważne jest aby został spisany protokół szkody przez kuriera, jeżeli kurier już odjechał skontaktuj się z firmą kurierską. Na spisanie protokołu masz 7 dni.
Ważne: Roszczenia związane z brakami oraz uszkodzeniami mechanicznymi towarów bez spisanego protokołu w chwili doręczenia nie będą rozpatrywane.
W wyjątkowych sytuacjach można zgłosić problem także telefonicznie lub mailowo.
9. Czy realizujemy wysyłki zagraniczne ?
W wyjątkowych okolicznościach jest taka możliwość.
Aby zapoznać się z ceną wysyłki zagranicznej prosimy o kontakt mailowy z podaniem: dokładnego adresu dostawy; ilości i rodzaju zamawianego towaru.
Na tej podstawie zostanie do Państwa przesłana oferta najbardziej atrakcyjnej formy wysyłki. Przesyłki zagraniczne wysyłamy za pośrednictwem firmy GLS.
10. Czy otrzymam fakturę VAT na zamówione produkty ?
Tak. Na etapie realizacji zamówienia, wybierz fakturę jako dokument sprzedaży i podaj dane do FV (w przeciwnym przypadku otrzymasz paragon fiskalny).
Pamiętaj błędne wprowadzanie danych spowoduje wydrukowanie ich na dokumencie. Drukowaną FV zawsze otrzymasz wraz wysłanym towarem lub na poczę elektroniczną.
11. Mam uwagi do realizacji mojego zamówienia - jak mam je przekazać ?
W tym celu dopisz swoją prośbę w uwagach do zamówienia.
Odpowiednie pole znajdziesz w ostatnim korku realizacji zamówienia, może tam podać także uwagę dla kuriera np. "domofon nie działa, proszę o tel." itp.